Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie České pošty
Polachová, Julie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Snohová, Pavlína (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií balíkových služeb státního podniku Česká pošta. Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající komunikační nástroje podniku a zároveň navrhnout jejich možná vylepšení. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola představuje podnik Česká pošta. Ve druhé kapitole je přiblížena teorie spojená s komunikačním mixem. Třetí kapitola analyzuje současnou komunikační strategii podniku na trhu balíkových služeb. Závěrečná, čtvrtá, kapitola hodnotí komunikační strategii a zároveň nabízí možná vylepšení do budoucnosti.
Inovace ve firmě z pohledu zaměstnanců
Černá, Adéla ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Zemenová, Jitka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na inovace státního podniku Česká pošta z pohledu zaměstnanců. V teoretické části jsou definované základní pojmy jako inovace, druhy inovací, inovační proces, měření, hodnocení a financování inovací. Praktická část začíná stručnou charakteristikou České pošty, s. p. a jejích služeb. Dále rozebírá jednotlivé druhy inovací s pohledem zaměstnanců na řízení a význam inovací pro firmu.
Postavení České pošty s. p. na trhu poštovních a kurýrních služeb
Jermanová, Alena ; Vokoun, Marek (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Tato práce podává ucelený pohled na státní podnik Česká pošta. Charakter státního podniku a zároveň největšího zaměstnavatele v České republice udává specifičnost postavení České pošty na trhu poštovních a kurýrních služeb. Nejprve je vysvětlena charakteristika jednotlivých tržních struktur a poté práce na konkrétních datech srovnává postavení České pošty a její konkurence. Praktická část analyzuje produktivitu a tržby poštovního sektoru a dokazuje dominantní postavení státního podniku, kdy při jednoprocentním růstu tržeb budou tržby České pošty ve sledovaném období v průměru o 4,86 % vyšší než u konkurence ceteris paribus. V souvislosti s chystanou liberalizací poštovního trhu ji práce srovnává s již uskutečněnou liberalizací poštovních služeb v ostatních státech Evropské unie a uvádí jak pohled příznivců, tak i odpůrců této liberalizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.